MIG33TEBINGTINGGI
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

MIG33TEBINGTINGGI

Welcome to the Mig33tebingtinggi Community
 
IndeksIndeks  PortalPortal  PencarianPencarian  Latest imagesLatest images  PendaftaranPendaftaran  LoginLogin  

 

 Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya

Go down 
3 posters
PengirimMessage
nexyon
Brigadir Jendral
Brigadir Jendral
nexyon


Male
Jumlah posting : 185
Age : 34
Lokasi : Pulau kecil,sempit,sumpek dan padat. Susah bergerak di pulau ini
Mig33 UserName : mig33username
Registration date : 30.08.08

Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Empty
PostSubyek: Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya   Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Icon_minitimeThu Nov 06, 2008 2:21 am

Admin kita tareq263 uda berenti
begini tulisnya

Quote :
Hello dear all miggers,i am going to resign from mig33 admin post.in my 2years above adminship if i hurt you guys i am really sorry and please forgive me.i know in mig33 sometimes i did good sometimes i did mistake.please perdon me.i am leaving from mig for my personal reasons.even now a days i dont give enough time for mig.also wants to give chance to become an admin to new commers.who needs a works for mig33 hardly.some of my friends trying to demote me.but i straighly said i dont go for them.so please my request to all of dont make it any false issue.and also request to my all users please dont fight with each other.make peace and make good relationship and keep touch with mig33.atlast wants to give thanks to mig33 team.who give me chance to serve mig33 and make me normal user to mig33 popular admin.if they dont give me chance then mig33 world dont know abt me.specially thanks to jennyyyyy. and jean mam who were give me chance for this position.and thanks to pc didi who guided me always like a brother.and also thanks to our mig33 teams.i am always with bd forum and willbe in future.my request to all of you specially rank members keep running bd forum.its our bangladeshi's pride for mig33 world.please all pray for my real life.Thanks a lot.keep rocking in mig33 Wink Wink :d enjoyyyyyyyyyyyyyyyyyy
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/hermanto1989
harry
Brigadir Jendral
Brigadir Jendral
harry


Male
Jumlah posting : 183
Age : 34
Lokasi : MEDAN - TAMORA - TEBING
Job/hobbies : FUTSAL is the best.. lol....
Mig33 UserName : mig33username
Registration date : 27.09.08

Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Empty
PostSubyek: Re: Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya   Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Icon_minitimeThu Nov 06, 2008 2:23 pm

goodbye admin controller...

:angell: :angell: :angell: :angell: :angell: :angell:



:tido:
Kembali Ke Atas Go down
nexyon
Brigadir Jendral
Brigadir Jendral
nexyon


Male
Jumlah posting : 185
Age : 34
Lokasi : Pulau kecil,sempit,sumpek dan padat. Susah bergerak di pulau ini
Mig33 UserName : mig33username
Registration date : 30.08.08

Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Empty
PostSubyek: Re: Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya   Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Icon_minitimeTue Nov 11, 2008 1:04 am

^

mungkin uda ada tuh penggantinya...ada yg tau gak siapa ??
Kembali Ke Atas Go down
http://profiles.friendster.com/hermanto1989
new_hero
Kolonel
Kolonel
new_hero


Male
Jumlah posting : 73
Age : 32
Lokasi : HigHLanD_CiTY
Job/hobbies : Gamer who love Games
Humor : Anda kan lahir na slasa kliwon...brarti Anda gk cocok kerja di air tapi cocok na kerja di Laut...wkw
Mig33 UserName : mig33username
Registration date : 07.10.08

Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Empty
PostSubyek: Re: Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya   Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Icon_minitimeFri Nov 14, 2008 1:56 pm

admin dari mana tuch ????

btw nex tau info na dari mana????????

:binun:
Kembali Ke Atas Go down
https://www.facebook.com/home.php?filter=lf#/new.hero?ref=profile
Sponsored content





Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Empty
PostSubyek: Re: Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya   Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya Icon_minitime

Kembali Ke Atas Go down
 
Administrator tareq263 udah berenti dari jabatannya
Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1
 Similar topics
-
» Permainan Psikology dari Jepang
» TRIK MELOLOSKAN DIRI DARI GC ERROL
» Kawasaki Resmi Mundur dari MotoGP...
» Cara Download music dari imeem
» Calderon akan Mundur Dari Madrid

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
MIG33TEBINGTINGGI :: MIG33 :: BERITA N UNEG-UNEG MIG33-
Navigasi: